Κούριας, Σ. (2021). Εκπαιδευτική ρομποτική και ανάπτυξη χωρικής σκέψης: ένα διδακτικό πείραμα με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 17, 6-23. Doi: https://doi.org/10.12681/enedim.24621.
Επιστημονικά Άρθρα
Αναζητήστε έγκριτο περιεχόμενο και να ενημερωθείτε για τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις εξελίξεις που απασχολούν τον τομέα της Εκπαίδευσης. Αξιοποιήστε τις υποδομές περιεχομένου που προσφέρει το ΕΚΤ και μελετήστε διδακτορικές διατριβές, επιστημονικά άρθρα και εισηγήσεις συνεδρίων.
2021
Ρίζος, Ι. (2021). Ποίηση και διδασκαλία των μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 17, 45-59. Doi: https://doi.org/10.12681/enedim.24460.
Δακορώνια, Ε., & Αναστασάκης, Μ. (2021). Τί είδους γεωμετρική γνώση προωθούν οι εικόνες στα σχολικά βιβλία γεωμετρίας από το 1975 μέχρι σήμερα; Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 17, 24-44. Doi: https://doi.org/10.12681/enedim.22501.
Πετρά, Β. (2021). Η ευθύνη του μαθητή ως πολίτη: έρευνα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 205-215. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.24415.
Λυμπέρη, Θ. (2021). Τα έργα Τέχνης «συνομιλούν»-Φάκελος Υλικού Λογοτεχνίας A conversation between artcrafts-Portfolio of Greek Literature. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 194-204. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.24447.
Πατιώ, Μ. (2021). Η εξ αποστάσεως διδασκαλία της Μουσικής στην εποχή «Μένουμε Σπίτι»: Μια πρώτη προσέγγιση στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Distance learning of Music, in the era of "Staying Home": A first approach at the Experimental School of the University of Thessaloniki. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 137-151. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.24290.
Γύφτουλα, Γ., & Πολυχρονάκης, Γ. (2021). Πρόταση για αποτίμηση και αξιοποίηση της εμπειρίας επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πλαίσια του Δημοκρατικού Σχολείου. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 116-136. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.23884.
Καραμεσούτη, Π. (2021). Σχεδιασμός συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και οι δυνατότητες εφαρμογής της πολυμορφικότητας στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 80-91. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.24672.
Ευαγγέλου, Φ. (2021). Οι απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης –εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 23-40. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.25427.
Τζήλου, Γ., & Παπαδημητρίου, Σ. (2021). Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των περιβαλλόντων Webex και e-Class την περίοδο της πανδημίας Covid-19. Ανοικτή Εκπαίδευση, 17(2), 6-22. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.25412.