Διδακτορικές Διατριβές

Στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (ΕΑΔΔ) συγκεντρώνεται το σύνολο των διδακτορικών διατριβών που έχουν εκπονηθεί στα ελληνικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, καθώς και οι διδακτορικές διατριβές που έχουν εκπονηθεί από Έλληνες διδάκτορες σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα του εξωτερικού και έχουν αναγνωριστεί από το ΔΟΑΤΑΠ. Την ευθύνη συγκρότησης, διάθεσης και διατήρησης του ΕΑΔΔ έχει δια νόμου το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ). Μέχρι στιγμής στο ΕΑΔΔ συγκεντρώνονται 43.557 διατριβές. Το περιεχόμενο 1877 διατριβών εμπίπτει στο επιστημονικό πεδίο της Εκπαίδευσης.
Περισσότερα


2020

Σαγρή, Μ. (2020). Η τέχνη και η τεχνική του κινηματογράφου σε εικονικά περιβάλλοντα μάθησης: η περίπτωση του machinima στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47221). 

Λέξεις κλειδιά: Μασίνιμα, Κινηματογράφος, Εικονικός κόσμος, Εκπαίδευση

Κοσμάς, Β. (2020). Επίμαχα ζητήματα στη σύγχρονη ιστορία: η χαρτογράφηση των ιδεών 15χρονων μαθητών σχετικά με τις διαφορετικές αφηγήσεις για τις μετακινήσεις παιδιών στον ελληνικό εμφύλιο (Διδακτορική Διατριβή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47217). 

Λέξεις κλειδιά: Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμιες έννοιες, Διαφορετικές αφηγήσεις, Διδακτική ιστορίας, Εμφύλιος, Επίμαχα ζητήματα, Ιστορική σκέψη, Παιχνίδια Ρόλων, Πειραματική έρευνα, Πολυπρισματικότητα

Δημητριάδης, Δ. (2020). Η διδακτική της Ιστορίας μέσω της δραματικής τέχνης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση των μαθητών της Δ΄ Δημοτικού (Διδακτορική Διατριβή, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47229). 

Λέξεις κλειδιά: Διδακτική της ιστορίας, Σχολική ιστορία, Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση, Διαπολιτισμική εκπαίδευση

Παπαβλασοπούλου, Χ. (2020). Η γυναίκα στη Μέση Εκπαίδευση της Κέρκυρας, μέσα από τη δημογραφική αποτύπωση του πληθυσμού του Γυμνασίου Θηλέων Κέρκυρας κατά τα έτη 1945-1976 (Διδακτορική Διατριβή, Ιόνιο Πανεπιστήμιο). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47310). 

Λέξεις κλειδιά: Γυναικεία εκπαίδευση, Γυμνάσιο Θηλέων Κέρκυρας, 1945-1976

Ανδρικοπούλου, Ε. (2020). Το αυτοσχέδιο οικολογικό θέατρο ως εκπαιδευτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης της περιβαλλοντικής συνείδησης μαθητών του δημοτικού (Διδακτορική Διατριβή, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47371). 

Λέξεις κλειδιά: Οικολογικό θέατρο, Περιβαλλοντική εκπαίδευση, Περιβαλλοντική συνείδηση, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Μιχαλά, Μ. (2020). Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών διαδικτύου στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και αξιολόγηση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού προγράμματος για την τέχνη και τον πολιτισμό (Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47319). 

Λέξεις κλειδιά: Ιστορία, Τέχνη και πολιτισμός, Τεχνολογίες διαδικτύου, Διδακτική παρέμβαση, Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή

Κανδρούδη, Μ. (2020). Αξιοποίηση αισθητήρων κίνησης για τη διδασκαλία Φ.Ε. στο δημοτικό, μέσω της προσέγγισης μάθησης μέσω παιχνιδιών (game based learning) (Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47446). 

Λέξεις κλειδιά: Μάθηση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών, Αισθητήρας κίνησης Microsoft Kinect

Λιοδάκη, Ν. (2020). Παράγοντες συμμετοχής στη δια βίου εκπαίδευση: στάσεις, λόγοι και εμπόδια για τη συμμετοχή εργαζομένων σε εκπαιδευτικά προγράμματα (Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47431). 

Λέξεις κλειδιά: Συμμετοχή εργαζομένων, Δια βίου εκπαίδευση

Παυλίδου, Ι. (2020). Μεταμορφώνοντας χώρους μουσικής εκπαίδευσης μέσα από σωματοποιημένες διακαλλιτεχνικές πρακτικές σε ευάλωτες κοινότητες (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47400). 

Λέξεις κλειδιά: Μουσική εκπαίδευση, Σωματοποίηση, Διακαλλιτεχνικότητα, Κοινοτικές καλλιτεχνικές πρακτικές, Ευάλωτες κοινότητες

Νιάρη, Μ. (2020). Η αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδας στην εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση (Διδακτορική Διατριβή, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47547). 

Λέξεις κλειδιά: Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Δυναμική της ομάδας, Συνεργατική μάθηση, Δόμηση θεωρίας

Σελίδες