Διδακτορικές Διατριβές

Στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (ΕΑΔΔ) συγκεντρώνεται το σύνολο των διδακτορικών διατριβών που έχουν εκπονηθεί στα ελληνικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, καθώς και οι διδακτορικές διατριβές που έχουν εκπονηθεί από Έλληνες διδάκτορες σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα του εξωτερικού και έχουν αναγνωριστεί από το ΔΟΑΤΑΠ. Την ευθύνη συγκρότησης, διάθεσης και διατήρησης του ΕΑΔΔ έχει δια νόμου το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ). Μέχρι στιγμής στο ΕΑΔΔ συγκεντρώνονται 43.557 διατριβές. Το περιεχόμενο 1877 διατριβών εμπίπτει στο επιστημονικό πεδίο της Εκπαίδευσης.
Περισσότερα


2020

Πολύζου, Μ. (2020). Ένταξη και αξιοποίηση στοιχείων διαθρησκειακού διαλόγου στη διαπολιτισμικότητα του μαθήματος των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/48006). 

Λέξεις κλειδιά: Διαθρησκειακός διάλογος, Διαπολιτισμικότητα, Μάθημα των θρησκευτικών, Πρόγραμμα σπουδών, Δημοτικό σχολείο

Νικολοπούλου, Α. (2020). Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: ταυτότητα, κοινωνική σύνθεση, δημόσιος και ιδιωτικός λόγος (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47906). 

Λέξεις κλειδιά: Γονεϊκή επιλογή σχολείου, Δημόσια εκπαίδευση, Σχολεία-ελίτ, Πρότυπα σχολεία, Πειραματικά σχολεία, Μουσικά σχολεία, Καλλιτεχνικά σχολεία, Εκκλησιαστικά σχολεία, Ριζάρειος

Τατσιοπούλου, Ά. (2020). Χρήση τεχνικών εξόρυξης γνώσης στον σχεδιασμό παιχνιδοποιημένων εφαρμογών (Πανεπιστήμιο Πατρών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/48275). 

Λέξεις κλειδιά: Παιχνιδοποίηση

Κοκκόρη, Α. (2020). Πως αντιλαμβάνονται τις αλλαγές στις στάσεις, στις αντιλήψεις και στις πρακτικές τους, οι εκπαιδευτικοί και τα εν ενεργεία στελέχη της εκπαίδευσης, που έχουν εμπλακεί σε μεταπτυχιακές σπουδές με κατεύθυνση στην ηγεσία - διοίκηση στην εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47632). 

Λέξεις κλειδιά: Ηγεσία στην εκπαίδευση, Μετασχηματιστική, Κατανεμημένη, Αποτελεσματικός ηγέτης

Μουράτογλου, Α. (2020). Πειραματική επιμορφωτική παρέμβαση σε εκπαιδευτικούς της πράξης στο αντικείμενο της εκτίμησης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/46917). 

Λέξεις κλειδιά: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, Εκτίμηση, Παράγοντες της επιμόρφωσης, Κοινότητα μάθησης εκπαιδευτικών

Μάνου, Λ. (2020). Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικών μαθησιακών σειρών για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη νανοτεχνολογία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/46929). 

Λέξεις κλειδιά: Νανοεπιστήμη, Εκπαίδευση εκπαιδευτικών α/θμιας εκπαίδευσης, Νανοτεχνολογία

Σαγρή, Μ. (2020). Η τέχνη και η τεχνική του κινηματογράφου σε εικονικά περιβάλλοντα μάθησης: η περίπτωση του machinima στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47221). 

Λέξεις κλειδιά: Μασίνιμα, Κινηματογράφος, Εικονικός κόσμος, Εκπαίδευση

Κοσμάς, Β. (2020). Επίμαχα ζητήματα στη σύγχρονη ιστορία: η χαρτογράφηση των ιδεών 15χρονων μαθητών σχετικά με τις διαφορετικές αφηγήσεις για τις μετακινήσεις παιδιών στον ελληνικό εμφύλιο (Διδακτορική Διατριβή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47217). 

Λέξεις κλειδιά: Γυμνάσιο, Δευτεροβάθμιες έννοιες, Διαφορετικές αφηγήσεις, Διδακτική ιστορίας, Εμφύλιος, Επίμαχα ζητήματα, Ιστορική σκέψη, Παιχνίδια Ρόλων, Πειραματική έρευνα, Πολυπρισματικότητα

Δημητριάδης, Δ. (2020). Η διδακτική της Ιστορίας μέσω της δραματικής τέχνης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση των μαθητών της Δ΄ Δημοτικού (Διδακτορική Διατριβή, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47229). 

Λέξεις κλειδιά: Διδακτική της ιστορίας, Σχολική ιστορία, Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση, Διαπολιτισμική εκπαίδευση

Παπαβλασοπούλου, Χ. (2020). Η γυναίκα στη Μέση Εκπαίδευση της Κέρκυρας, μέσα από τη δημογραφική αποτύπωση του πληθυσμού του Γυμνασίου Θηλέων Κέρκυρας κατά τα έτη 1945-1976 (Διδακτορική Διατριβή, Ιόνιο Πανεπιστήμιο). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47310). 

Λέξεις κλειδιά: Γυναικεία εκπαίδευση, Γυμνάσιο Θηλέων Κέρκυρας, 1945-1976

Σελίδες