Μορφές αξιολόγησης της μαθησιακής προόδου στο πεδίο της εικαστικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: διερευνώντας τις στάσεις των εκπαιδευτικών

Κεσιμίδη, Γ. (2021). Μορφές αξιολόγησης της μαθησιακής προόδου στο πεδίο της εικαστικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: διερευνώντας τις στάσεις των εκπαιδευτικών (Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/50119). 

Κατηγορία: 
Διδακτορικές Διατριβές
Έτος: 
2021